FAQ

Stel uw vraag:

Gebruik van Ticket Clean Way®

  1. Ik heb mijn kaart verloren/ een defecte kaart

    Mocht uw kaart verloren of defect zijn, dan kunt u via uw werkgever of leidinggevende een nieuwe kaart aanvragen.

    Ticket Clean Way® stuurt u of uw werkgever binnen 5 werkdagen een nieuwe kaart op.

  2. Hoe vind ik mijn dichtsbijzijnde stomerij?

    HET NETWERK

    Met uw Ticket Clean Way® kaart kunt u gebruik maken van alle aangesloten stomerijen over heel Nederland. Uw dichtstbijzijnde stomerij kunt u  hier vinden. Of download de Ticket Clean Way® App op uw smartphone.

     

  3. Hoeveel punten heb ik nodig?

    Het puntensaldo van uw kaart is door uw werkgever bepaald op basis van uw kledingpakket.

    Alle Ticket Clean Way® acceptatiepunten hanteren de volgende puntenstaffel voor de reinigingen:

    (Deze puntenstaffel kunt u tevens altijd inzien via de Ticket Clean Way® App.)

    puntenstaffel

  4. Wat is het puntensaldo van mijn Ticket Clean Way® kaart?

    Het puntensaldo van uw Ticket Clean Way® is geheel bepaald door uw werkgever.

    U kunt uw puntensaldo op de volgende manieren raadplegen:

    • Download de Ticket Clean Way® App voor uw smartphone voor een actueel overzicht inclusief uw laatste transacties.
    • Bekijk de transactiebon die u ontvangt bij de stomerij, hierop staat ook de geldigheidsduur van uw puntensaldo.
    • Bel tijdens kantooruren naar onze klantenservice op 010-240 0340

     

+31 (0)10 240 03 40 Stel uw vraag per e-mail CONTACT