FAQ

Stel uw vraag:

Gebruik van Ticket Clean Way®

  1. Hoeveel punten heb ik nodig?

    Clean Way® acceptatiepunten hanteren de volgende puntenstaffel voor de reiniging van uw bedrijfskleding:

     

  2. Ik heb mijn kaart verloren/ een defecte kaart

    Indien uw Clean Way® stomerijpas verloren of defect is, dan kunt u via uw werkgever of leidinggevende een nieuwe stomerijpas aanvragen.

    U ontvangt binnen circa 7 werkdagen een nieuw Clean Way® stomerijpas.

  3. Hoe vind ik mijn dichtsbijzijnde stomerij?

    HET NETWERK

    Met uw Ticket Clean Way® kaart kunt u gebruik maken van alle aangesloten stomerijen over heel Nederland. Uw dichtstbijzijnde stomerij kunt u hier vinden.

     

  4. Wat is het puntensaldo van mijn stomerijpas?

    Het saldo van uw stomerijpas is periodiek vastgesteld door uw werkgever. U kunt uw puntensaldo op de volgende manieren raadplegen:

    1.  Bekijk de transactiebon die u ontvangt bij de stomerij, hierop staat uw resterende puntensaldo en de geldigheidsduur.

    2. Bel onze klantenservice op 010-240 0340 (bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 9:00 – 18:00)

     

     

+31 (0)10 240 03 40 Stel uw vraag per e-mail CONTACT